چگونه به سرعت تعمیر کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه یک مشکل است که می تواند صدمه به اندام و سیستم های مختلف می شود. هنگامی که مردم با بیماری کلیوی تشخیص داده باید می خواهید برای دریافت تعمیر کلیه است. چگونه به تسریع در این امر؟

مشکل کلیه را می توان با بسیاری از شرایط مانند فشار خون بالا، دیابت، اختلالات سیستم ایمنی، و غیره ایجاد می شود. از آنجا که زمینه ای تغییرات از فردی به فرد باعث می شود که روش برای سرعت بخشیدن به تعمیر کلیه باید از کنترل از علت زمینه ای شروع می شود. برای مثال، اگر مشکل این است که با توجه به دیابت کلیه باید مصرف قند خود را نظارت و عامل مناسب قند خون برای کنترل قند در خون به موقع و موثر.

در مرحله دوم، بیماران باید علائم و عوارض ناشی از بیماری کلیه خود را مشاهده و مدیریت به موقع. در غیر این صورت، که برخی از آنها باعث آسیب بیشتر کلیه و بدتر سلامت کلی بیمار. در حالی که این عوارض به خوبی مدیریت، مشکل کلیوی می تواند زوال بهره وری را متوقف کند.

دو مرحله قبلی می تواند کمک به محافظت از بیماری تشدید کلیوی، اما برای رسیدن به بهبود کلیه کافی نیست. اگر بیماران هنوز هم برخی از عملکرد کلیه و ادرار زیاد باید فرصت برای بهبود وضعیت آنها موثر کلیه را.

چه دارو یا درمان می تواند کمک به رسیدن به این هدف؟ در مقایسه با طب غربی، طب چینی مانند نارسایی مزمن کلیه را نشان می دهد برتری بیشتری در درمان بیماری های مزمن. از این نقطه، ما می دانیم بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند داروهای گیاهی را انتخاب کنید که به ارائه خون و تغذیه از سلول های ذاتی کلیه به اندازه کافی، مبارزه با تورم و انعقاد، و صدمه به کلیه معکوس می باشد.

با این حال، برخی از بیماران کلیوی نمی خواهید برای تحمل و قدرت طعم تلخ داروهای خوراکی چینی می تواند یک برنامه خارجی از طب گیاهی را امتحان کنید، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نامیده می شود. مهم نیست که روش شما می خواهید برای سرعت بخشیدن به مرمت و بازسازی کلیه ها، شما می توانید سوال خود را در فرم زیر ترک. ما ظرف 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/Enfermedad-Renal-Cronica/1883.html





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: